Äntligen

Ja, det får bli ordet för dagen. För nu känns det verkligen som att det är dags. Helgen har ägnats åt att säga adjö åt allt och alla och även om vissa småsaker återstår på hemmaplan så känner jag mig verkligen redo. I över ett års tid har jag jobbat för det här, tidiga mornar och ensamma nätter ska äntligen bli mödan värd. Det är en oerhört inspirerande känsla att bara lämna allting här hemma, slänga upp väskan på ryggen och kasta sig ut i den stora vida världen. Eller som den gamle biskopen Augustinius en gång i tiden sade; "The world is a book, and those who do not travel read only a page". Nu är det dags för mig att läsa vidare.

Tobbe

Kommentarer
Postat av: Samba

Biskopen Augustinus...

Måste säga att jag e ruskigt imponerad o lyfter på hatten för den citeringen

2009-11-29 @ 16:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0