Godnatt, Stockholm

Så var den här. Sista natten i sin mjuka, trygga säng på ett bra tag... Mäktigare känsla får man fan leta efter asså... Så mycket taggning, så mycket förväntningar men även så mycket ångest över alla underbara människor man lämnar här hemma.. Känslorna krockar på ett sätt som gör det svårt att verkligen ta steget och gå och lägga sig den här sista gången.. Men hur jag än vrider och vänder på dom förvirrande tankarna som flyger runt i huvudet så återkommer jag hela tiden till en och samma känsla: Fan vad jag älskar livet.. Nu kör vi.

Flemman

Kommentarer
Postat av: sigrid

inte för att det här har något alls med resan att göra men jag har inga pengar på mobben=P

jag vill bara säga jättetack för hjälpen efter.. olyckan! både till dig och din mor! kan säga att jag känner mig lite jätteskyldig för det hela och det är underbart att man har vänner som kan ställa upp! det var inte alls meningen att DU skulle behöva berätta för mamma, men jag satt på prov och allt var uppochner efter en timmes sömn och sedan flygtur tillbaka till "verkligheten" .. och inna jag visste ordet av visste mamma redan allt! så tacktack och ha det grymt bra nu så ses vi på återkomstfesten ^^



Be excellent to each other - and party on dudes!

2009-11-24 @ 19:07:17
Postat av: Flemman - In Thailand

Haha det ar lugna puckar Sigge :) Se till att halla koll har bara och kommentera sa ar vi kvitt ;)

2009-11-26 @ 07:43:41
URL: http://indianbyn.blogg.se/
Postat av: sigrid

hahaha fair enough ;)

2009-11-26 @ 10:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0