Några sista väl valda ord innan avresa

Sådär, då var väskan packad och klar, och om en timme rullar bilen ut mot Arlanda. Trots att jag nästan inte har med mig någonting stannade väskans vikt vid 8,3 kg. Kanske beror det på att jag under de närmaste månaderna kommer vandra omkring som ett levande apotek, eller så är det alla dessa sladdar som ska med. Överföringssladd här, laddningssladd där, USB, mera laddningskablar. Ja, jag har nog allt utom kläder med mig.

På planet blir det ipoden som får underhålla, och om jag har tur lyckas jag väl slumra in en stund. Det skrämmer mig dock att behöva åka med ett kinesiskt flygplan, med tanke på att allting antagligen är anpassat för folk under 1,50, men jag får väl försöka göra det bästa av situationen. När ni sover så sött inatt vid 03:00 svensk tid när vi har nått våran mellanlandning kan ni räkna med att det är en Tobias med rejält ont i ryggen som kliver av planet. Att dessutom behöva mötas av morgonpigga kineser mitt i natten, ja det är underbart.

På återseende kära läsare, men då utan Å Ä Ö :)

Tobbe


Kommentarer
Postat av: Annika

testa sitta 12 h på ett japanskt flygplan sen vet du att du lever:) men ha så grymt kul:D

2009-11-24 @ 15:37:22
Postat av: Snappers #12

Håll dig vaken och fotografera muren !

2009-11-24 @ 20:30:53
Postat av: Emelie

Shit, jag är så fruktansvärt avundsjuk! Önskar att det kunde vara jag som var på väg till mitt livs största äventyr nu, men det är det inte, men ni! Jag glädjs så för din/eran skull.. Gud vad ni ska ha roligt! Upplev allt nu, så kommer jag efter o lär mig av era misstag o tar nytta av era erfarenheter.



Uppdatera flitigt, det här vill jag inte missa!

2009-11-24 @ 22:22:15
Postat av: Emelie

Shit, jag är så fruktansvärt avundsjuk! Önskar att det kunde vara jag som var på väg till mitt livs största äventyr nu, men det är det inte, men ni! Jag glädjs så för din/eran skull.. Gud vad ni ska ha roligt! Upplev allt nu, så kommer jag efter o lär mig av era misstag o tar nytta av era erfarenheter.



Uppdatera flitigt, det här vill jag inte missa!

2009-11-24 @ 22:24:06
Postat av: Emelie

Wtf!? Varför två inlägg? Haha, sorry för det.

2009-11-24 @ 22:25:12
Postat av: Patsouras

ös nu olof g. lite ryggont har ingen dött av:)

2009-11-24 @ 23:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0