Up in the air

24:e November 20:16

Vi sitter på en höjd av 36000 feet ovanför Archangelsk i Norra Ryssland och vi har precis fått i oss en god middag med tillhörande öl. Jag är ju inte den som brukar säga att flygplansmaten är något att skriva hem om men för en gång skull satt den förvånansvärt bra i magen. Annars har vi inte hunnit med sådär otroligt mycket. Jag och Måsen försökte oss på att spela sänka skepp på våra små TV-skärmar men vi insåg ganska snabbt att det va lönlöst då det va nästintill omöjligt att styra den lilla muspekaren då kontrollen va alldeles överkänslig.

Flemman sitter några rader bakom oss men från min position är det faktiskt svårt att se vad han egentligen sysslar med. Men jag gissar att han somnar in och sussar sött tills vi är framme i Beijing om sisådär sex timmar. Jag är lite kluven själv vad jag ska göra. Om jag ska försöka sova några timmar till den sövande musiken jag nyss lyckades knappa in på radion eller om jag ska sysselsätta mig med datorn ett tag till. Men än så länge är det faktiskt en väldigt behaglig flygresa så jag har ingenting alls att klaga på för tillfället. Resan har definitivt börjat bra. Återkommer senare.

Snöret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0